vrijdag 13 mei 2011

Eerste aardbei!

Vandaag sla plantjes gekocht. (Nou niet gelijk denken dat ik alles koop want al het voorgezaaide spul zit al in de grond. :) ) Maar vandaag even wat plantjes kant en klaar gekocht dus.
  • 4 lollo Blanco sla
  • 4 eikenbladsla
  • snijbiet
  • pluksla
  • Surinaamse gele peper (lekker heet zei de mevrouw!)
  • snack paprika (haha, ik ben benieuwd)
  • 4 rode kool
  • artisjok
  • oregano
  • basilicum
  • marjolein
  • rozemarijn.


Alles erin gezet. Stuk langs het hek onkruid weg gehaald. Wat een ellende want wat staat er veel! Het stuk heeft jarenlang braak gelegen dus al het onkruid heeft lekker zijn gang kunnen gaan. Daar krijgen we nog veel plezier van. Stug volhouden dus.
De eerste aardbei gegeten!!! Jammie, wat was ie lekker zeg! Er volgen snel meer.
Het aardbeibedje samen met collega/ vriendinnetje die gezellig langs kwam schoon gemaakt. Kan de zon de aardbeien tenminste weer vinden.
2x3 dahlia's erin. 3 witte en 3 rood/ gele van de Lidl.
De lathyrus neem ik weer mee terug naar huis. Geen tijd meer, het is zomaar half 6 geworden. Eigenlijk ben ik nog lang niet klaar, maar ja, andere keer maar weer verder.

1 opmerking:

  1. Het was lekker gezellig! Ook een lekkere vlek in mijn broek, haha.
    Ik kom gauw nog eens kijken. Wie weet krijg je wel net zo'n mooie dahliaheg als mijn opa.

    BeantwoordenVerwijderen