vrijdag 13 mei 2011

Starting now!

Vandaag dan eindelijk een groenteblog gestart. Ik hou al een jaar lang al mijn ontdekkingen bij in een schrift. Hoe nostalgisch bijna! Ik zit er zelf regelmatig in terug te lezen en moet dan lachen om wat er staat (als de oogst erg groot was), of bijna huilen omdat er zo'n enorme hoeveelheid regen in dit land kan vallen. :)
Omdat ik het zelf altijd erg leuk vind om andere weblogs af te struinen dan nu dus deze stap.
Weer iets erbij om te onderhouden, we zullen zien!

Even een korte intro dan maar... sinds mei 2010 heb ik mijn lapje grond. Één groot succes! De beste stap die ik had kunnen doen. In het najaar heb ik daar nog een stukje bijgenomen en zie daar...een landsvrouwe met een eigen akker van maar liefst 200 vierkante meter!
Dat is in de wintermaanden natuurlijk vooral "heel erg leuk en jubelig en hoe zou het zijn?!" Nu is het duidelijk, vooral: HEEL HARD WERKEN! Haha. Maar dat is ook zo leuk natuurlijk!

Het is niet te doen om alle voorgaande arbeid te beschrijven dus vandaar dat jullie er middenin vallen.
Te starten bij vandaag!


1 opmerking: