zaterdag 28 mei 2011

Aardbeienplukdienst

Dit weekend heb ik aardbeienplukdienst op de tuinen van mijn vader. Dat betekent vriendinnen inschakelen om mee te plukken en mee te eten. Het gaat allemaal zo hard, kilo's tegelijk eraf. En aangezien ik het enige aardbeienmonster hier in huis ben kan ik wel wat eethulpjes gebruiken! [:)]
Vandaag 2 kilo eraf denk ik zo. Ja, van de aardbeien dus.

De hele tuin nog een schoffelbehandeling gegeven. Het beetje regen van afgelopen week is heel goed. Het staat er mooi bij allemaal. Ik heb helemaal een "ik-kan-niet-wachten jubel!!"


2 opmerkingen:

  1. Hier hebben we genoten van de overdaad aan aardbeien! Er is nog een beetje over voor vanavond, mmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is geen straf, aardbeien plukken en nog op mogen eten ook! Smul ze!!

    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen