vrijdag 24 juni 2011

Woensdag werk

Oei, ik loop achter.
Woensdag had ik weer lekker een vrije middag te besteden. Ren je rot op de tuin en vooral doorwerken want voor je het weet is het 5 uur en moet er weer gekookt worden. (Voor mij hoeft dat helemaal niet maar je. ) In dit geval trouwens ook niet want we hebben lekker luxe sushi besteld. Maar dat is weer een ander verhaal.

Ik heb me vooral weer bezig gehouden met 'de kleine groene plantjes die het liefste overal gaan groeien-schorriemorrie' oftewel onkruid wieden.
Maar ook nog wat boerenkool erbij gezet in de hoop dat dat wat gaat doen. 1 Rijtje spruiten, de andere plantjes waren helaas weggepietert. Nog 1 rij wortels bij gezaaid en 2 rijen wortelpeterselie. Benieuwd wat dat moet gaan doen.

De winterwortels die er staan gaan goed. Ik heb ze uitgedund en dat is altijd een beetje jammer. Je trekt gewoon mini wortels uit de grond die dan maar weg moeten. Nou mooi niet deze keer, ik heb ze mee naar huis genomen lekker voor bij de sushi! :)


Wat viel er nog meer te ontdekken? Dat de stokbonen zich vastgrijpen! Onvoorstelbaar. Dat de pompoenen bloemen hebben! Dat de stokrozen (nog steeds) op springen staan alleen springen ze (op 1 na) nog niet.
Dat de zonnebloemen echt superdikke stelen hebben! Dat de sla klaar is om te eten!
Dat de gladiolen er mooi bij staan. Nou ja en dat het alweer 5 uur was! Hoe is het mogelijk!! Op naar het weekend dan maar, haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten