zaterdag 18 juni 2011

Miniatuurgroente

Afgelopen woensdag heb ik weer wat in de tuin gezet. Hele kleine plantjes van de boerenkool gingen erin. Daar maak ik me nu een beetje zorgen om aangezien er een aantal dagen fikse buien zijn geweest. Gisteren ben ik even wezen kijken en ik ben al een paar plantjes kwijt. Zijn ze toch nog te klein denk ik...ik weet dat allemaal nog niet zo goed.
Maar heb ook 2 boompalen erin gezet met daaronder de sierkomkommer. Ook dat waren nog maar ukkies, flink duimen dat het goed gaat. de sierkomkommer moet uiteindelijk omhoog dus zodra het weer wat beter is moet ik nog even met een hamer en spijkers heen om draadjes te spannen.

Een rondje door de tuin leverde me miniatuur worteltjes en witpunt radijsjes op. Die moet ik gaan uitdunnen dus vandaar dat ik even een vooruitblik heb. Leuk! :)
Het komt allemaal goed op!
En de courgette gaat natuurlijk met kop en schouders het allerhardst!
Hoe kan het ook anders.
haha

En de kers heb ik trouwens ook opgegeten! De mooiste was aangevreten door een vogel...grr. Er was er nog 1 over en die was erg mooi maar eigenlijk nog iets te vroeg. Wel lekker! Hopelijk volgend jaar een dubbelgrote oogst!
(Mag ook 10-dubbel hoor)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten