zondag 28 augustus 2011

Courgettezuur

Tjonge, wat een regen al die tijd! Het zorgt ervoor dat ik weinig kan doen op de tuin en ook niet geregeld ga kijken. Resultaat daarvan waren 4 enorme courgettes! Waar komen die nou opeens vandaan?!
Gelukkig 2 ervan weer kunnen weggeven. Met de grootste ben ik aan de slag gegaan voor nieuw courgettezuur naar een recept van het tijdschrift Landleven. Heerlijk hoor! Maar ook die voorraad groeit want ik heb nog potjes van vorig jaar staan, haha! Gelukkig is het heel lang houdbaar!


(En ik zal maar niet vertellen dat er alweer 4 courgettes op tafel liggen....pff en dat van 2 planten! ;P)

1 opmerking:

  1. Haha, voor als het nog eens oorlog wordt(niet te hopen natuurlijk), dan heb je genoeg. Het ziet er allemaal smakelijk uit, je oogst en wat je ervan gebrouwen hebt. Dit weekend kun je weer lekker de tuin in, eindelijk schijnt de zon!

    Mijn goudsbloemenzaad... jawel, heeft 1 bloem en er volgen er nog meer, joepie! Wat is dat toch prachtig oranje! Helaas is mijn blog nog steeds "uit de lucht", maar ik heb foto's, die volgen nog een keer.

    Fijn tuinweekend! Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen