woensdag 6 juli 2011

Geef vampieren geen kans

Het he-le huis geurt (of meurt) naar knoflook. Ik heb gisteren nog meer knoflook geoogst..heerlijk! Het moet even 'drogen' maar gezien het buiten regent en we geen grote boerenschuur hebben helaas ligt het dus in huis.
En dat ruik je!


Het groeit allemaal als kool! Inclusief de kool trouwens, ik heb een aantal hele mooie rode koolplanten staan. De bloemen komen ineens goed boven de grond. Nu kan ik tenminste duidelijker zien wat onkruid is en wat niet. Verder wandelen in mijn tuin....de american giant..nou ja zal ik er nog meer over zeggen? De plant wordt GROOT!!! Ik moet hem echt in de gaten houden want anders gaat ie over mijn dahlia's heen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. De dahlia's staan in knop trouwens! En ook de zinnia!
Ik sta inmiddels ook oog in oog (1.81 meter) met de zonnebloem! Zo mooi!
De stokbonen zijn nagenoeg allemaal bij de top van de stokken. En ik heb ook al de eerste bloeiende lathyrus op mijn tuin! Nu geniet ik nog van een heerlijk geurend bosje lathyrus van mijn vaders tuin.

Ik heb nog weer pluksla meegenomen, dat wordt weer smullen straks!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten