vrijdag 1 juli 2011

1 juli- 1 courgette!

Ja, ja!! Het is zover. De eerste courgette is een feit. En dat op 1 juli. Mooier kan haast niet!
Ik kom net terug van de tuin. Nog even kijken bij die courgette die er van de week ineens was. Dinsdag had ik hem gesignaleerd, 10 cm groot. Nu ligt 'ie te glimmen op het aanrecht. Ik word er zo-zo-zo blij van!
Ook heb ik weer 2 bieten in mijn tas mee naar huis! En terwijl ik nu lekker van de radijsjes geniet (met courgettezuur van de courgettes van vorig jaar) ruik ik de geur van de knoflook nog die ik net geoogst heb. Ik heb 5 dikke bollen meegenomen. De rest staat er nog in.
Hoe-leuk-is-dit!!!!!??

2 opmerkingen:

  1. Haha, ja, dat is heel leuk! Wat ben je toch lekker enthousiast! Zonder foto's, maar met zo'n omschrijving, dat ik bijna ga watertanden :))
    Wat ik me wel afvraag: je hebt waarschijnlijk veel meer opbrengst dan je allemaal op kunt eten. Ga je de rest dan ook nog allemaal inmaken/invriezen?? Men, dat is veel werk, weet ik nog uit een lang verleden...

    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen