zondag 19 mei 2013

Hard gewerkt

Op deze eerste pinksterdag weer hard gewerkt in de tuin! Geen foto's gemaakt helaas...dat moet maar snel weer eens.
Ik heb eerst de heleboel geschoffeld. Precies op een mooi moment want de grond was heerlijk zacht en het ging dus relatief makkelijk. Gezelschap gehad van een schitterende boerenzwaluw op nog geen meter afstand. Een plaatje!
Daarna het rek erin voor de peultjes. Peultjes ook gelijk gelegd natuurlijk. Ook 3 rijtjes lage boontjes.

In het strookje naast het hek heb ik nu allemaal bloemenzaad gestrooid. Ik had al goudsbloemen en dat heb ik nu aangevuld met juffertje in het groen en een blauwe mix genaamd Blue Mist. Daar ben ik wel heel benieuwd naar, het zaad heb ik meegenomen uit een geocache in Engeland.
Er zitten onder meer korenbloemen in. Het zaad zag er goed uit! Geduld dus maar :)

En toen was de tijd weer om. De rest van de familie kwam op de fiets en we hebben heerlijk gezellig gepicknickt! Dat is nog eens een goede zondagochtend besteding!
Nu maar even de voeten omhoog :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten