donderdag 18 augustus 2011

Mooi hè?



Ik heb vandaag 3 van deze mooie zonnebloemen mee naar huis genomen! Wat een zonnestraaltjes zijn het!
Volgend jaar mee zaaien!
Verder nog weer een hoop geschoffeld en gewied. Ik heb mijn eerste courgette van de soort Black Beauty! Het is een mooie courgette met een andere strucuur. En ook mijn eerste snackpaprika is al op! Een heel klein oranje paprikaatje wat ook nog eens echt naar paprika smaakt! (ja, logisch..)
Het huis staat vooral vol bloemen op het moment. Nog niet alle knoppen zijn open, ik wacht nog met spanning op de zomerasters, riddersporen, cosmea's en irish bells. Nog eventjes geduld.

En wat te denken van mijn wedstrijdradijzen? Het worden echte JOEKELS!



1 opmerking:

  1. Schitterend zeg! Onze buren hebben ze ook, die zonnebloemen, ze zijn zo hoog dat wij er ook van mee kunnen genieten. Ik ga ze misschien volgend jaar ook eens proberen. Mijn goudsbloemen hebben veel blad, maar nog geen bloemen. Hoop dat ze nog komen, hoewel het wat krapjes wordt denk ik. We zullen zien.
    En wat een enorme radijs, dat heb ik nog nooit gezien. Ben benieuwd of je gaat winnen.

    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen